Verjaardag Zwager


Vorige week geveld door de griep , ja, hij ging mijn deur niet voorbij.
Vandaar dat dit kaartje er nu pas op komt.
Hij is gemaakt met de creatables van Marianne Design
Het bovenste oplegkaartje is alleen aan de randen vastgeplakt zodat 
je er een label achter kunt schuiven.


hier is het label wat uitgeschoven.

het label is bewerkt met de embosfolder swiss dots

close up van de auto.

Het grijze van de basiskaart heb ik ook gebruikt voor de auto's
als lichten heb ik er 2 plakparels op geplakt.
Wat bijpassend achtergrond papier in 2 verschillende dessins.
Het wijst eigenlijk vanzelf.
Dit zijn wel leuke mallen voor mannenkaarten.

Voor deze mal en eventueel andere hobbymaterialen kun je kijken op 

Ik hoop je weer een ideetje te hebben gegeven.
Wil je meer weten , laat het me maar horen.

Groetjesss!!

Reacties

  1. mooie mannenkaart, Giny...en wat een goed idee om plakparels als koplampen te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart! Mannenkaarten zijn altijd moeilijk.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart Giny en fijn dat je weer helemaal beter bent.

    Liefs Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Giny, wat een mooie mannenkaart, altijd moeilijk vind ik... jammer dat ik je niet gezien heb op de beurs... maar wel fijn dat je weer beter bent..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer bent opgeknapt en wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt,daar was je zwager vast blij mee.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer een prachtige mannenkaart !!!! :)
    bye bye
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww ik vind die heel erg super je kaartje,
    echt heel erg leuk gemaakt ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke mannenkaart, Giny. Fantastisch idee om plakparels als lichten te gebruiken.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends