Ik kan het niet laten!

Borduren op kaarten is wel 1 van mijn favorieten hoor.
Ik heb weer een kaartje geborduurd en weer met een embroidery in style mal van MD.
Net zoals het vorige kaartje maar nu de andere mal.
Ook deze set bestaat uit 2 mallen een recht en een hoekje.
En daar heb ik in combinatie  met dit plaatje deze kaart van gemaakt.
Weer een drieluik.
Het dessin papier komt uit een blok van Studio Light.

 Het witte en groene vierkant heb ik gestanst met een multi frame die van Nellie Snellen.
Uit de eerste serie dus ook al een wat oudere mal.Maar daarom niet  minder mooi.
Het plaatje komt weer uit een blokje van de action.
En weer is er een kaartje klaar.
Heerlijk he om lekker te freubelen.
Wat zouden we zonder moeten.

Veel kijk plezier en misschien heb ik je op een idee gebracht.

Groetjesssss.

Reacties

  1. Mooi gemaakt Giny, het is een prachtig geborduurd drieluik.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart, mooi gemaakt hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Borduren is ook heel erg leuk om te doen. En jij hebt er weer iets prachtigs van gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtig kaartje Giny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk weer gedaan

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Giny,
    Wat een schitterende kaart. Zo mooi geborduurd en alles past geweldig bij elkaar. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je toch prachtige borduurkaarten Giny, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog niet gereageerd, sorry :)

    Maar ik kom eraaaaaaaaan...... Hij is prachtig hoor dinnetje!!!

    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends