Nieuwe look

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest om een nieuwe achtergrond op mijn webblogje te zetten.
Erg leuk maar ik was ineens het een en ander kwijt.
En , ja, wat had ik er ook alweer allemaal opstaan.
Moet ik maar een back-up maken, dat had ik niet gedaan.
Ach, aldoende leert men en voor zover ik weet heb ik alles er weer op gezet.
Mijn kaartjes stonden er gelukkig nog wel op maar het waren de dingen die aan de zijkanten staan waar de helft weg van was.
Nu weer lekker verder aan de kaartjes.

Groetjessssssssssss Giny

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends