Bedankt voor je kaartje!

Vandaag  weer een kaartje wat ik heb gemaakt voor het Kreatrends blog.
Voor dit kaartje heb ik de vlinderrandmal van Noor! gebruikt.
Wat een leuke mal is het toch en de losse vlinder van Noor! past
 weer op een van de vlinders zoals je ziet!!!
Het kaartje is vrij eenvoudig om te maken.
Ik heb een roze stuk cardstock van 15 cm x 15 cm dubbelgevouwen 
en van de voorkant heb ik 6 cm afgesneden van de bovenrand.
Deze strook heb ik weer gebruikt op de kaart.
Hier heb ik "bedankt" op gestempeld . 
Deze heb ik op 4 cm afgesneden en van de 2 cm die ik overhield weer een
 klein strookje gebruikt voor de tekst "voor je kaartje"
Deze tekst komt van een noor! tekstvel/sheet.
Op dit stempelvel staan heel veel leuke teksten.
Dus erg handig voor veel doeleinden
Het dessinpapier vond hier wel erg mooi bijpassen.
Vlinders , bloemen altijd leuk bij elkaar.
Verder heb ik nog een bloemetje en een border gebruikt van Noor!
Alle randen zijn beinkt met distress inkt in de kleur vintage photo.
Zo krijgt de kaart een mooier geheel.

De tekst heb ik gestempeld met versafine inkt , hier maak je mooie scherpe afdrukken mee!


Hier en daar wat roze plakparels en een roze roosje  op het bloemetje op de border.



En zie daar weer een creatie klaar!!

Nog even alles op een rijtje wat ik heb gebruikt en wat in de Kreatrends webwinkel te koop is.

                                       Wil je zomaar even kijken in de webwinkel klik dan HIER


Ik heb deze kaart weer met veel plezier gemaakt vind het leuk om te horen/ lezen wat je ervan vind.
Het zou leuk zijn als je een reactie achterliet.
Ik lees ze met veel plezier.

Groetjes en tot de volgende creatie.

Ik geloof dat nu heel Nederland vakantie heeft, dus 
of je nu weg gaat of thuis blijft,geniet ervan !!!!!

Giny

Reacties

  1. Mooie kaart weer Giny.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal geweldig Giny, een toppertje, heerlijk die zachte kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een héle mooie kaart Giny, de vlinders maken het een prachtig geheel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt met deze schitterende vlindermallen een prachtige creatie gemaakt Giny! Het ziet er heerlijk zomers uit met deze mooie kleuren, echt heel gaaf bedacht! Hier nog geen vakantie maar wel heerlijk genieten van het zomerse weer!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends