Kerstdoosjes met iets lekkers

Vandaag geen kaartjes maar doosjes gevuld met iets lekkers!!
Deze heb ik gemaakt voor de dames van ons freubelclubje.
We komen eens per maand gezellig bij elkaar en proberen onder het kletsen door ook iets  te freubelen.
Inmiddels hebben ze de doosjes ontvangen dus kan ik ze hier wel laten zien.
Bovenop heb ik een ster uitgestanst met de craftables snijmal xmas star
Hierop heb ik de 2 middelste bloem mallen van Noor! nr 2 gebruikt.
1 witte en 1 groene en hierop weer een bloem uit eigen voorraad
De bloemblaadjes iets omhoog gevouwen.

Om het deksel van het doosje wit zigzagband en aan de voorkant een groen strikje erop.
Aan het strikje heb ik een belletje vastgemaakt .
Hier zou je ook een klokje kunnen hangen.
Het dessinpapier komt van de kerstlijn van Studio Light



Een leuk tekstje gestempeld en uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt met foamblokjes.



Al met al erg leuk om te maken maar nog leuker om weg te geven!!!
Mocht je zelf ook aan de gang willen.....
Ik heb wat materiaal doorgelinkt naar de webwinkel van Kreatrends.

Bedankt dat je bent langs geweest.
Tot de volgende creatie!!!
Giny

Reacties

  1. Wat een prachtige doosjes heb je gemaakt.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan zeg,
    leuk ook om te geven !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik niet in je knutselclubje zit Giny...de doosjes zien er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De doosjes zien er prachtig uit. Zo simpel maken en toch zo mooi. Ik had er ook 10 en nog 3 over. Dat wordt weggeven 25 december aan de kleindochters. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit zeg! Leuk om zoiets weg te geven!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk gemaakt Giny, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt heel erg leuk geworden. Lijkt me ook heel leuk om te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat te pronken op de kast :))))
    Fijne Kerstdagen !!
    XX Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends