Piep kleine kuikentjes


Sarah Kay is gek op deze lieve kleine piepkuikentjes.
En omdat het Pasen is vond ik dit kaartje wel leuk om vandaag te plaatsen.
Op zich is het geen moeilijke kaart om te maken.
De blauwe basiskaart is 19,5 cm x 15,2 cm en die heb ik gerild op 6,5 cm en op 9 cm.
Het bloemen papier is 13,9 cm x 5,5 cm en 13,9 cm x 1,8 cm en 13,9 cm x 9 cm.
Het gele papier is 3 mm groter zodat je een hel klein randje krijgt.
Het witte papier is 4,5 cm x 13 cm en 8 cm x 13 cm.
voor het middenstuk heb ik 2 x deze stans gebruikt.
Welke ik weer een beetje beïnkt heb toen hij nog in de mal zat.
Het borduurpatroontje weet ik niet waar hij in staat.
Die had ik liggen en heb ik niet bijgeschreven waar hij uitkomt.
Het achtergrond papier en het plaatje komen beiden uit blokjes 
die ik ooit eens bij de action heb gekocht.
Misschien heb ik je weer een idee gegeven!

Ik wens je hele fijne paasdagen !!!!!

LR0273 Creatables snij- embossingmal Anja's Vintage 3 Ornaments  Distress inkt kussen Salty Ocean Ink blending tool
Deze producten zijn te koop bij Kreatrends!!

Reacties

  1. Wat een schat van een kaart Giny....gezellige Pasen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke manier om de creatables te gebruiken!
    Bedankt voor het linken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlieve kaart heb je gemaakt Giny, schattig plaatje.

    Fijne paasdagen.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Giny, ik vind hem prachtig.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, echt geweldig en die kleuren zijn ook super ☺
    Gezellige en fijne pasen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends