Zeg het met .... een mooie bos rozen!!!


Ik moest even snel een kaartje maken voor een jarige.
Gek op rozen en vintage, dus........
Die combinatie is dan gauw gemaakt.


Bij de vintage lijn van Studio Light zitten prachtige vellen met bloemen
 en ook deze mooie bos rozen.
Het achtergrondpapier van Studio Light past ook weer erg mooi bij de plaatjes.
En deze keer heb ik op het achtergrond papier geborduurd.
Het borduursel komt uit de hobbytopper:
Kleine borduursels en meer van Jenine Siemerink.
De kleurtjes garen die ik heb gebruikt zijn kleurtjes uit de naaidoos en staat niets op vermeld.
Verder heb ik de kaart erg rustig gehouden.
Strikje van touw erop ,wat plakparels en een stukje kant!
Een klein houten vlindertje op het plaatje.
En voila..... klaar!!!



Kaartje is inmiddels gepost en op weg naar de jarige.

Leuk dat je weer bent komen kijken.
Bedankt voor je bezoekje!!!

Groetjes Giny

Reacties

  1. Je kaart is weer prachtig Giny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal super Giny. Leuk ook dat borduurtje er nog bij.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en meer heeft een kaart dan niet nodig,
    ik vind hem helemaal super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje. Heel elegant, met subtiele details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, even snel een kaartje en dan toch zo'n prachtige borduurrand!....het hele kaartje is trouwens prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En voila... weer een prachtige kaart.
    Fijne paasdagen, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends