Kiekeboe



Hoi lieve bloggers, leuk dat jullie weer langs komen.

Wat een schatje he, dat poesje.
Het plaatje komt van een uitdruk vel van Studio Light.
Lekker roze , lekker zoet.
Ja en ik kan het niet laten, weer een borduurtje erbij.
Ik heb een doos vol met patroontjes en daar zat deze ook bij,
dus ik heb geen idee in welk boekje hij staat.
De rechterkant heb ik bewerkt met de embossfolder swiss dots.
En lekker zoet lintje erop ook met stipjes.
De tekst KIEKEBOE vond ik wel heel toepasselijk hierbij.
en zo is er weer een kaartje klaar.

Creatieve groetjes Giny.


Reacties

  1. Hoi Gini Wat een leuke kaart met dit leuke borduurtje in deze mooie kleuren. Wij hebben maandag ongeveer zo'n poesje gekregen. IK ga het nog wel publiceren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Giny, ik vind hem prachtig en de kleuren vind ik ook super, maar dat is niet zo gek want roze is mijn lievelingskleur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends