.......Bedankt .........Welkom....... en Thys alweer 5 jaar

Allereerst bedankt lieve volgers voor jullie berichtjes.
Het is zo leuk om te lezen !!

Dan welkom Sylvia hobbycards en welkom Grietje.
Leuk dat jullie mij gaan volgen.


Ons achterneefje thys is vandaag alweer 5 geworden.
En bij een verjaardag hoort natuurlijk een kaartje .

Thys is helemaal gek op auto's , dus daar hoefde ik niet lang over na te denken.


Het is een auto easelkaart geworden.
Lekker in stoere jongenskleuren.
Als koplampen heb ik knopen gebruikt.
De tekst heb ik geprikt met behulp van een wat ouder borduurstencil van eline.

5 Jaar heb ik uitgestanst met het alfabet van Marianne Design.
CR1281 Craftables snijmal Mini Alphabet & Garland  CR1282 Craftables snijmal mini numbers

Het gedeelte met de tekst heb ik verhoogd op geplakt zodat de auto erachter blijft staan.




Het plaatje van de auto heb ik op internet gevonden.
Dit was  een erg leuk kaartje om te maken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes en tot gauw weer.
Giny





Reacties

  1. Hallo Giny,
    Wat een gaaf kaartje. Je zult hem maar krijgen !!
    Groetjes Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een heel stoere kaart heb je voor hem gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje heb je er van gemaakt met die auto zo. Hij zal hem wel leuk vinden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroem, vroem...leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere auto kaart, Giny. Leuk de knoopjes voor de koplampen. Hier zal de jarige wel blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk kaartje, hij zal er zeker wel blij mee zijn! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele stoere jongenskaart geworden. Die wordt vast goed ontvangen door de grote kleine man.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave autokaart heb je voor Thijs gemaakt Giny...zal hij zeker mooi vinden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends