Verjaardagskaart

Hoi lieve volgers!
Bedankt voor jullie leuke reacties weer.
En welkom Miranda, leuk dat je me ook komt volgen!



Zaterdag is mijn schoonvader jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt.

Ik heb hiervoor de 1 van de mannenhoofdjes gebruikt van Marianne Design.
Het blijft  een leuke mal voor mannenkaarten.
Wat achtergrond papier bij elkaar gezocht.
Deze komen uit een blokje wat ik ooit eens bij action heb gekocht.
Het hoofdje heb ik na het stansen en embossen bewerkt met
 bijpassend kleurtje distress inkt.
Een roosje en een lintje in de zelfde kleur.
Wat blaadjes gestanst.
Het ijzerdraadje wat aan het roosje zit heb ik om een 
sateprikker heen gedraaid.
Waardoor je een mooi gedraaid dingetje krijgt.


Ik vind het wel een geslaagde mannenkaart !
Misschien heb ik je op een idee gebracht?

Bedankt voor het langskomen.

Creatieve groetjes Giny

Reacties

  1. Vrolijke kaart, erg leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart geworden! Ik vind het altijd lastig een mannenkaart, die van jou is zeker goed gelukt!

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleurencombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke mannekaart in een prachtige kleur!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaart en een leuke kleurencombi. Daar zal ie vast blij mee zijn.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannenkaart! Mooie kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer een gave mannenkaart met dat leuke koppie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke,mannenkaart,Giny.Mooi designpapier.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en vrolijke kaart! En alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Giny. Wat leuk om dit zo met dit papier te maken. Het is een hele mooie mannenkaart geworden. Alvast gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke mannenkaart heb je gemaakt Giny, heel leuk gedaan.
    Alvast gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie kaart,erg geslaagd!
    Ik vind dat kruldingetje ook erg leuk zeg,goeie tip!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt Giny.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk idee Giny ... prachtige papierkeuze. Ja een mannenkaart is bij mij telkens zoeken ... bedankt voor het ideetje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk mannenkaartje! Lekkere frisse kleuren :) . Een mannenkaartje blijft meestal toch een enorme uitdaging. Maar het is jouw super goed afgegaan Giny!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een leuke frisse mannenkaart
    goed gedaan hoor ik krijg het meestal niet voor elkaar hahahaha

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends