Kiekeboe .....kleine meid

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn baby doosje.
Wat is het toch leuk om te lezen.

Vandaag een meisjeskaartje.
Lekker roze.

Voor dit kaartje heb ik het girafje van Marianne Design gebruikt.
COL1386 Collectables snijmallen Elines Giraffe.jpg
En dan eens lekker in het grijs.
Helemaal geen giraffe kleuren.
Maar ik vond het dessinpapier wel leuk en daar pasten deze kleuren weer mooi bij.
Het dessinpapier heb ik bij de action vandaan.
Voor de oogjes heb ik wiebeloogjes gebruikt.


Ook heb ik weer eens een wat oudere snijmal gebruikt.
De folding die van Nellie Snellen

NFD012 Nellie Snellen - Folding Dies flowers 4
Je stanst hem 2x uit , vouwt ze als een harmonica, plakt ze aan elkaar.
Touwtje erdoor , aantrekken en je hebt een bloem/rozet.
Of hoe je het noemen wil.
Hierop heb ik weer een knoop geplakt in de kleur bij het kaartje.
De label met kiekeboe zit los , die kun je heen en weer schuiven.
Dus je zou op de achterkant nog iets kunnen schrijven.
Al met al vind ik het wel een leuke kaart geworden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Creatieve groetjes Giny.


Reacties

  1. Helemaal leuk in deze kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm heel erg leuk zo in het grijs en rose Giny :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een erg mooie en vrolijke kaart ook door de lieve kleuren die je hebt gebruikt!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk en stoer.
    Echt helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig babykaartje Giny...wat een schattig girafje erop...en daarbij die andere leuke accentjes een schitterend geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, en de bloemen vind ik ook errug mooi gedaan. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een echte meidenkaart Giny! Heerlijk roze en ik vind het grijs erbij zo mooi! Prachtige bloemen heb je gemaakt en de giraf heb je zo lief verwerkt :) Ik vind het DP een heel leuke touch bij de giraf en je hebt de kaart prachtig opgebouwd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart Giny!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Giny,
    wat heb je een leuke en vrolijke babykaart gemaakt.
    Ik vind het girafje schattig en ook de rozetten met knopen zijn gaaf!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk en vrolijk babykaartje. Heel mooi gemaakt, en wat blijft dat girafje het super leuk doen op die babykaartjes. Echt zo lief.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk lief babykaartje Giny - heel leuk gedaan en hij is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart! Mooie kleuren en die rozetjes zijn ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart,Giny.Een schattige giraffe en de rozetjes zijn ook super leuk.Mooie kleurstelling en mooi afgewerkt met de knoopjes en het lint.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk Giny en een mooie kleurcombinatie.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje,leuke kleurtjes Giny.
    groetjes,
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart in deze kleurencombi! Die rozettenbloemetjes zijn ook erg tof!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke babykaart, ik vind hem super. Heel erg leuk in deze kleuren en de rozetten onder de knoopjes zijn mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke leuke kaart Giny. De rozetten zijn echte blikvangers vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Giny,
    wat een lief schattig kaartje met dat girafje,
    de kleurencombie vind ik ook erg mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje Giny, mooie kleuren en je hebt leuke mallen gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Giny,
    op een kaart kan alles, roze olifanten en grijze giraffen. Het is en enig kaartje. EN wat leuk hoe je de rozet hebt gemaakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohw, wauwie!!! Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg. Het is een lekker zoet kaartje geworden.
    Van die Nellie Snellen malletjes heb ik er ook nog een aantal liggen... Mmmm, de hoogste tijd om ze nog eens voor de dag te halen. Ze blijven stiekem wel heel mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow what can I say...I love, love, love this. It so cute. Fabulous card. I love everything about it! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oo wat een prachtige uitwerking zo een mooie kleuren mooi en leuke kaartje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kleurencombinatie! Ook leuk om te zien hoe grappig zo'n giraf op geboorte/meisjeskaartje kan.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuk kaartje Giny! De kleur van de giraf past perfect bij de kleuren van het papier en de bloemen vind ik geweldig!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig kaartje, heel leuk deze kleueren combinatie.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuk gemaakt.
    Die giraffe is heel lief en die bloemen zijn ook mooi erbij.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart ! De bloemen heb ik nog nooit eerder gezien, ze zijn prachtig ! En het papier vind ik ook erg leuk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben verliefd ......
    Wat een droppie.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends