Welkom Kleintje




Wat is er toch weer veel moois uitgekomen ..
Zoals de nieuwe baby mallen van Eline Marianne Design.
Ik vind ze helemaal super.
De hele lijn past prachtig bij elkaar van knipvel, achtergrond papier mallen, stempel.

Voor deze kaart heb ik de DDBD mal ticket gebruikt.
De witte delen heb ik beïnkt met distress inkt.



En dan ga je uit stansen, in elkaar vouwen, plakken.
En er past zoveel bij elkaar .
Ik heb de kleurtjes uit het plaatje gebruikt.
Het plaatje is groter maar ik heb het bijgesneden zodat het op mijn kaart past.
Op een rest stukje van wat ik heb weggesneden , heb ik een tekst gestempeld.
hihihi... we gebruiken alles...gooien niets weg...
Er staan hele leuke lieve babyteksten op de stempel.




Omdat het een blauw kaartje is heb ik een een autootje bijgedaan.


Een blauwe strik en een bedeltje met voetjes.



Hieronder alles wat er uit de webwinkel komt en natuurlijk weer doorgelinkt .



 COL1419 Collectables Eline's baby onesie  COL1421 Collectables snijmallen Eline's baby essentialsEC0165 Clear stempel Eline's Words hello baby Marianne Design AK0065 knipvel Eline's sweet little boysPB7051 Pretty Papers bloc Eline's sweet star
 charms hartje met voetjes Distressinkt Stormy Sky470.713.129 Dutch Shape Art Ticket


Leuk dat je bent langs geweest en tot een volgende keer!!


Reacties

  1. Schattige kaart! Ik vind het ook erg leuk papier en dat rompertje, zo lief. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. Het papier is er zo mooi voor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi weer !!!!!!!
    Dat dompertje is een topper !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie en schattige babykaart, alles past perfect bij elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat schattig zeg! Heel mooi gedaan.
    Weet je trouwens dat er altijd geluid komt van reclame of zo als je een reactie in wilt typen? Niet zo heel fijn, ik schrik me elke keer een hoedje...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke babykaart Giny ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie lieve babykaart heb je gemaakt.
    mooie kleuren ..
    groetjes,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends