Een schatkistje vol met..........(DT bijdrage voor Kreatrends)

.......mooie schatten van een kleine prinses.
Ja, wat zou er allemaal in zitten.
Of wat zou ze er allemaal in stoppen.
Voor ons een vraag en voor haar een weet.


Ik heb mogen werken met de tots and toddlers serie  van Yvonne Creations.
En toen ik de rand zag dacht ik meteen aan een houten kistje .
Het kistje heb ik ooit eens ergens gekocht en hij past perfect onder de rand.
Allereerst heb ik het kistje geschilderd met acrylverf....
natuurlijk in de kleur roze voor de kleine prinses.
De rand heb ik uitgestanst en ge-embost en daarna de ge-emboste delen beïnkt met distressinkt.
Bovenop zit een glasplaatje waar je een fotootje achter kunt doen.
Ik heb daar een velletje achtergrondpapier van de serie achter gedaan.
Ook de randen zoals je hieronder ziet heb ik beplakt met een strookje achtergrond papier.
Hier omheem een lintje geplakt en aan de voorkant een strikje.
Op het glasplaatje zou je eventueel nog de naam van je kleine prinses kunnen plakken.


En zo heb je een heel erg leuk schatkistje waar de liefste , 
mooiste schatten in bewaard kunnen worden.

Ik hoop je een idee te hebben gegeven.
Zo zie je dat je ook andere creaties als kaarten met je mallen kunt maken.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende creatie!

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:



YCD10089 Snijmal Yvonne Creations - Tots and Toddlers - Toy FrameYCCPP10012 Paperpack - Yvonne Creations - Tots and Toddlers 
 distressinkt victorian velvet6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts

Reacties

  1. Schitterend idee. Ik koop dergelijke grote mallen nooit omdat de poetkosten bij ons zo oplopen als kaarten Groter zijn dan 12 bij 12. Maar dit is echt super!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en lief geheel. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en lief schatkistje voor een meisje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kistje! Prachtig gemaakt en die rand is schitterend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig schatkistje !
    Super mooi gedaan met de rand .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende schatkistje geworden..wat leuk afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends